Untitled Document

Panaszkezelés/Minőségírányítás

PANASZKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

A képző intézmény megnevezése:       Emberi Értékek Kft.

A képző intézmény székhelye:            4400 Nyíregyháza, Színház utca 16.

A panaszügyintézés helye:                 4400 Nyíregyháza, Színház utca 16.

A panasz benyújtható:                        szóban (személyesen vagy telefonon),
                                                         írásban (személyesen, postai úton, e-mailben)
                                                         oktatónak, oktatásszervezőnek, vezetőnek
                                                         illetve a képző intézmény érdekében vagy javára eljáró
                                                         bármely személlyel

Az ügyfélszolgálat levelezési címe:      4400 Nyíregyháza, Színház utca 16.

Az ügyfélszolgálat e-mail címe:           kepzes@emberiertekekkft.hu

Az intézmény honlapja:                      www.emberiertekekkft.hu

Az ügyfélszolgálat telefonszáma:        +36 20 572 3311

Jogvita esetén, ön a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat panaszával.

A béltető testületekkel kapcsolatos információk és elérhetőségek a következő honlapon találhatók:
https://bekeltetes.hu/udvozlo

A szóbeli panaszt, a panaszt fogadó személy azonnal megvizsgálja, és szükség és lehetőség szerint orvosolja. Ha a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a képző intézmény a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról panaszkezelési űrlapot tölt ki, és annak egy másolati példányát

a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a résztvevőnek átadja,
b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a résztvevőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.

Az írásbeli panaszt a képző intézmény - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a képző intézmény indokolni köteles.

Panasznak minősül a panasztevő nevével ellátott és konkrét esetre történő észrevétel, beadvány, elsősorban írásos formában, de a szóbeli panaszokat is fogadja az intézmény.

A képzésben résztvevőket a képzés kezdetekor tájékoztatjuk a panaszkezelés rendjéről.

Az intézmény ügyfélszolgálatán és honlapján a DS-05-01 Panaszlap és a DS-05-02 Panaszkezelési tájékoztató megtalálható. 

Letölthető:

Minőségirányítási Kézikönyv

Minőségpolitikai dokumentum

A panaszok kezeléséről szóló dokumentum

Panaszkezelési tájékoztató

Panaszlap

 

 
Adatvédelmi tájékoztató
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT 
MUNKANAPOKON:
a képző intézményben
8:00-15:00 

E-MAIL
kepzes@emberiertekekkft.hu



Emberi Értékek Kft. 2020 - © - Minden jog fenntartva!