A képző intézmény megnevezése: Emberi Értékek Kft.
A képző intézmény székhelye: 4400 Nyíregyháza, Színház utca 16.
A panaszügyintézés helye: 4400 Nyíregyháza, Színház utca
16.
A panasz benyújtható:
szóban (személyesen vagy
telefonon),
írásban
(személyesen, postai úton, e-mailben)
oktatónak, oktatásszervezőnek, vezetőnek
illetve
a képző intézmény érdekében vagy javára eljáró
bármely
személlyel
Az ügyfélszolgálat
levelezési címe: 4400 Nyíregyháza,
Színház utca 16.
Az ügyfélszolgálat
e-mail címe: kepzes@emberiertekekkft.hu
Az intézmény
honlapja: www.emberiertekekkft.hu
Az ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 20 572 3311
Jogvita esetén, ön a lakóhelye vagy tartózkodási helye
szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat panaszával.
A béltető testületekkel kapcsolatos információk és
elérhetőségek a következő honlapon találhatók:
https://bekeltetes.hu/udvozlo
A szóbeli panaszt, a panaszt
fogadó személy azonnal megvizsgálja, és szükség és lehetőség szerint orvosolja.
Ha a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem
lehetséges, a képző intézmény a panaszról és az azzal kapcsolatos
álláspontjáról panaszkezelési űrlapot tölt ki, és annak egy másolati példányát
a) személyesen közölt szóbeli
panasz esetén helyben a résztvevőnek átadja,
b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával
közölt szóbeli panasz esetén a résztvevőnek legkésőbb az érdemi válasszal
egyidejűleg megküldi.
Az írásbeli panaszt a képző
intézmény - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően
nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban
érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb
határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt
elutasító álláspontját a képző intézmény indokolni köteles.
Panasznak minősül a panasztevő
nevével ellátott és konkrét esetre történő észrevétel, beadvány, elsősorban
írásos formában, de a szóbeli panaszokat is fogadja az intézmény.
A képzésben résztvevőket a képzés
kezdetekor tájékoztatjuk a panaszkezelés rendjéről.
Letölthető:
A panaszok kezeléséről szóló dokumentum
Adatvédelmi tájékoztató ÜGYFÉLSZOLGÁLAT MUNKANAPOKON: a képző intézményben 8:00-15:00 kepzes@emberiertekekkft.hu |
![]() |